Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 193 000 EURO
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Dworcowa 23 43 – 200 Pszczyna tel. (32) 449 01 45, fax: (32) 449 01 45 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 193 000 euro zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 zpóźn. zm.) na „Organizację zajęć z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego dla 34 uczestników projektu „MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim” realizowanego w 2011 w ramach Poddziałania 7.1.2
1. Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pszczynie, ul. Dworcowa 23, 43-200 Pszczyna.
2. Formularz Specyfikacjstotnych Warunków Zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w pokoju nr 9 (biuro projektu) oraz na stronie internetowej www.pcpr.powiat.pszczyna.pl otwiera się w nowym oknie
3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja zajęć z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego dla 34 uczestników projektu „MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim” realizowanego w 2011 roku w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Un Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z czego:
1) 15 uczestników projektu to młodzież do 25 roku życia (w tym osoby z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych lub dotyczących rodziny w kryzysie, zwłaszcza rodziny niepełnej lub wielodzietnej, osoby opuszczające placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego i socjalizacyjnego, domy pomocy społecznej dla dziec młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie, domy dla matek z małoletnimi dziećm kobiet w ciąży, rodziny zastępcze oraz schroniska dla nieletnich, zakłady poprawcze, specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze lub młodzieżowe ośrodki wychowawcze - zgodnie z art. 19 ust. 6 ustawy o pomocy społecznej);
2) 18 uczestników projektu to osoby niepełnosprawne (w tym dla 3 uczestników projektu - osób niepełnosprawnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić indywidualnych asystentów - 1 asystent na 1 klienta oraz dla 5 osób niesłyszących niepełnosprawnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podczas zajęć tłumacza języka migowego).
3) 1 uczestnik powracający do udziału w projekcie – osoba niepełnosprawna dla której Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację indywidualnego programu zajęć z doradztwa zawodowego dostosowanego do potrzeb uczestnika, po przeanalizowaniu dokumentacji z doradztwa, które już uczestnik odbył i ma opracowany IPU.
W ramach indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym przewiduje się do 12 godzin (godzina zajęć doradztwa zawodowego wynosi 45 minut) porad indywidualnych przypadających na jednego beneficjenta. Porady indywidualne odbywać się będą od poniedziałku do piątku wg harmonogramstalonego pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcą. W ramach doradztwa zawodowego przewidywane jest stworzenie dla każdego nowego uczestnika projektu indywidualnej ścieżki rozwoju, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). IPD powinien zawierać:
1) diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu - w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu;
2) określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych;
3) strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 85.31.23.20-8
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
9. Termin realizacji zamówienia: czerwiec/ lipiec 2011 r.
10. Nie przewiduje się wpłaty wadium.
11. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wymagane jest wykonanie 2 usług z zakresu planowania indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego w ramach poradnictwa zawodowego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakres wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca musi dysponować odpowiednim zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia liczącym co najmniej:
- 2 doradców zawodowych posiadających wykształcenie wyższe magisterskie oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu poradnictwa zawodowego indywidualnego i grupowego aktualnie świadczących usługi z zakresu poradnictwa zawodowego, w tym co najmniej 1 doradca posiadający doświadczenie praktyczne
w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi.
W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 6a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- wymagane jest wypełnienie oświadczenia - załącznik nr 6b do SIWZ
13. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany program zajęć – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 do SIWZ,
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ,
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ,
6) oświadczenie innego podmiotu – z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp – załącznik nr 6a do SIWZ,
7) oświadczenie, o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 6b do SIWZ,
8) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – załącznik nr 7 do SIWZ,
9) oświadczenie innego podmiotu – z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp – załącznik nr 7a do SIWZ,
10) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,
11) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawcy zagraniczni:
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
14. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
15. Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
16. Kryteria oceny ofert ch znaczenie:
1. Cena 100%
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
19. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9 (biuro projektu) w godzinach urzędowania do dnia 24 czerwca 2011 r. do godz. 13:00 (godziny urzędowania od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku).
20. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24 czerwca 2011 r. o godz. 13:15 w pokoju nr 5 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pszczynie przy ul. Dworcowej 23.
21. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
22. Informacje dodatkowe.
Projekt „MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim” w ramach Poddziałania 7.1.2
Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, format pliku: PDF, rozmiar: 248.32 KB
Ogłoszenie, format pliku: PDF, rozmiar: 162.24 KB
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, format pliku: DOC, rozmiar: 80.5 KB
Załącznik nr 2 - Program zajęć, format pliku: DOC, rozmiar: 60 KB
Załącznik nr 3 - Umowa, format pliku: DOC, rozmiar: 105 KB
Załącznik nr 4 - art.22, format pliku: DOC, rozmiar: 73.5 KB
Załącznik nr 5, format pliku: DOC, rozmiar: 72.5 KB
Załącznik nr 6, format pliku: DOC, rozmiar: 79 KB
Załącznik nr 6a, format pliku: DOC, rozmiar: 75.5 KB
Załącznik nr 6b, format pliku: DOC, rozmiar: 71.5 KB
Załącznik nr 7 - Wykaz usług, format pliku: DOC, rozmiar: 79.5 KB
Załącznik nr 7a - oświadczenie innego podmiotu, format pliku: DOC, rozmiar: 72 KB