Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości szacunkowej poniżej 193 000 EURO
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Dworcowa 23 43 – 200 Pszczyna tel. (32) 449 01 45, fax: (32) 449 01 45 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 193 000 euro zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.) na „Organizację i realizację zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe dla 33 uczestników projektu „MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim” realizowanego w 2011 w ramach Poddziałania 7.1.2.
1. Zamawiający – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pszczynie, ul. Dworcowa 23, 43-200 Pszczyna.
2. Formularz Specyfikacjstotnych Warunków Zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w pokoju nr 9 (biuro projektu) oraz na stronie internetowej www.pcpr.powiat.pszczyna.pl otwiera się w nowym oknie
3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i realizacja zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno - zawodowe dla 33 uczestników projektu „MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim” realizowanego w 2011 roku w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Un Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z czego:
Zadanie I
Tygodniowe (7 dni kalendarzowych) warsztaty wyjazdowe grupowe dla 7 osób niepełnosprawnych. Osoby te mają niepełnosprawność w stopniu lekkim i umiarkowanym. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na miejscu tj. w ośrodku szkoleniowo – wypoczynkowym, gdzie będą realizowane warsztaty dla każdej osoby badania lekarskie w dniu przyjazdu celem konsultacj wydania skierowania przez lekarza na określonego typu zabiegi rehabilitacyjne (3 zabiegi na uczestnika) oraz konsultacje lekarskie po zakończeniu warsztatów np. w ostatnim dniu pobytu w ośrodku. Wykonawca powinien zapewnić dla 2 osób niesłyszących tłumacza języka migowego oraz opiekuna merytorycznego dla całej grupy na miejscu w ośrodku na czas pobytu. Wykonawca w ramach organizacji zajęć warsztatowych na swój koszt zorganizuje dodatkowe atrakcje dla uczestników tj. imprezy integracyjne np. grill lub ognisko (w zależności od warunków atmosferycznych), 2 kolacje integracyjne, wycieczkę. Zajęcia warsztatowe nie mogą odbywać się dłużej niż do 6 godzin dydaktycznych w ciągu dnia.
Zadanie
Pięciodniowe warsztaty grupowe na terenie miasta Pszczyna dla 8 osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić indywidualnych asystentów dla 2 osób niepełnosprawnych oraz tłumacza języka migowego podczas prowadzenia zajęć dla osób niesłyszących, które będą brały udział w zajęciach. Zajęcia warsztatowe nie mogą odbywać się dłużej niż do 8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia.
Zadanie ndywidualne warsztaty dla 1 osoby niepełnosprawnej, odbywające się w siedzibie Zamawiającego. Zajęcia warsztatowe nie mogą odbywać się dłużej niż do 4 godzin dydaktycznych w ciągu dnia.
Zadanie IV
Pięciodniowe warsztaty wyjazdowe grupowe dla 17 osób - młodzieży do 25 roku życia, w tym dla 1 osoby niesłyszącej, dla której Wykonawca musi zapewnić tłumacza języka migowego. Wykonawca w ramach organizacji wyjazdowych zajęć warsztatowych na swój koszt zorganizuje dodatkowe atrakcje dla uczestników tj. imprezy integracyjne np. grill lub ognisko (w zależności od warunków atmosferycznych), 2 kolacje integracyjne, wycieczkę oraz zapewni opiekuna merytorycznego dla całej grupy na miejscu w ośrodku na czas pobytu. Zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż do 8 godzin dydaktycznych w ciągu dnia.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu CPV: 80.57.00.00, 55.27.00.00, 60.17.20.00
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
8. Termin realizacji zamówienia: sierpień / wrzesień 2011 r.
9. Nie przewiduje się wpłaty wadium.
10. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
- wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wymagane jest wykonanie 2 usług dla minimum 10 uczestników projektów współfinansowanych przez Unię Europejską z zakresu realizacji zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno – zawodowe w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6 do SIWZ), oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca musi dysponować odpowiednim zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia liczącym co najmniej:
- 2 doradców/trenerów posiadających wykształcenie wyższe magisterskie oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć indywidualnych lub grupowych, podnoszących kompetencje życiowe i umiejętności społeczno – zawodowe, w tym co najmniej 1 doradca/ trener posiadający doświadczenie praktyczne w prowadzeniu zajęć z osobami niepełnosprawnymi.
- 2 asystentów posiadających 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
- 1 tłumacza języka migowego posiadającego 3-letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 6a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).
b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- wymagane jest wypełnienie oświadczenia - załącznik nr 6b do SIWZ
12. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony i podpisany program warsztatów dla zadania I, , I, IV – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 do SIWZ,
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ,
5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ,
6) oświadczenie innego podmiotu – z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp – załącznik nr 6a do SIWZ,
7) oświadczenie, o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 6b do SIWZ,
8) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – załącznik nr 7 do SIWZ,
9) oświadczenie innego podmiotu – z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp – załącznik nr 7a do SIWZ,
10) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,
11) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wykonawcy zagraniczni:
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
13. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
14. Postępowanie będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
15. Kryteria oceny ofert ch znaczenie:
1. Cena 100%
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Nie przewiduje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
18. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9 (biuro projektu)
w godzinach urzędowania do dnia 26 lipca 2011 r. do godz. 12:00 (godziny urzędowania od 800 do 1400 od poniedziałku do piątku).
19. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 lipca 2011 r. o godz. 12:15 w pokoju nr 5 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pszczynie przy ul. Dworcowej 23.
20. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
21. Informacje dodatkowe.
Projekt „MARZYSZ, PLANUJESZ, DZIAŁASZ - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w powiecie pszczyńskim” w ramach Poddziałania 7.1.2
Pliki do pobrania
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, format pliku: DOC, rozmiar: 244 KB
Ogłoszenie, format pliku: DOC, rozmiar: 120 KB
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, format pliku: DOC, rozmiar: 86.5 KB
Załącznik nr 2 - program warsztatów w zadaniu I, format pliku: DOC, rozmiar: 60 KB
Załącznik nr 2 - program warsztatów w zadaniu II, format pliku: DOC, rozmiar: 61.5 KB
Załącznik nr 2 - program warsztatów w zadaniu III, format pliku: DOC, rozmiar: 61 KB
Załącznik nr 2 - program warsztatów w zadaniu IV, format pliku: DOC, rozmiar: 60.5 KB
Załącznik nr 3 - Umowa, format pliku: DOC, rozmiar: 112.5 KB
Załącznin nr 1 do umowy - lista obecności na zajęciach, format pliku: DOC, rozmiar: 95 KB
Załącznik nr 4 - art.22, format pliku: DOC, rozmiar: 73 KB
Załącznik nr 5 - art. 24, format pliku: DOC, rozmiar: 73 KB
Załącznik nr 6 - wykaz osób, format pliku: DOC, rozmiar: 79.5 KB
Załącznik nr 6a - inny podmiot, format pliku: DOC, rozmiar: 76 KB
Załącznik nr 6b - oświadczenie wykonawcy, format pliku: DOC, rozmiar: 72 KB
Załącznik nr 7 - wykaz usług, format pliku: DOC, rozmiar: 80.5 KB
Załącznik nr 7a - oświadczenie innego podmiotu, format pliku: DOC, rozmiar: 73.5 KB