Forkon pomaga poszkodowanym przez powódź
Forum Organizacji Konsumenckich Forkon - zrzeszenie największych i najbardziej doświadczonych organizacji konsumenckich w Polsce solidaryzując się z ofiarami wrześniowej powodzi włącza się w pomoc ofiarom kataklizmu, który nawiedził południowo-zachodni rejon naszego kraju.
Forkon oferuje pomoc, na której zna się najlepiej - w sprawach konsumenckich - przede wszystkim bezpłatne poradnictwo prawne i konsumenckie dla osób dotkniętych wielką wodą:
- pomoc w problemach dotyczących odmów wypłat odszkodowań z tytułu ubezpieczenia,
- pomoc osobom poszkodowanym przez nieuczciwe praktyki firm oferujących np. umowy odszkodowawcze lub fałszywe polisy,
- pomoc konsumentom, którzy zakupili towar, który okazał się wadliwy.
W celu uzyskania bezpłatnej pomocy, wsparcia lub doradztwa w wyżej wymienionych kwestiach wystarczy napisać maila na adres: kontakt@for-kon.pl i opisać problem, podając kontaktowe dane zwrotne, aby Forum Organizacji Konsumenckich mogło pomóc i skontaktować się z poszkodowanymi (istnieje również możliwość kontaktu poprzez media społecznościowe - Facebook, Instagram).
W akcję pomocy konsumenckiej bezpośrednio zaangażowani są następujący członkowie Forkon: Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Ochrony Konsumentów Aquila, Stowarzyszenie Euro-Concret oraz Stowarzyszenie Stop Bankowemu Bezprawiu.
(źródło: Forum Organizacji Konsumenckich FORKON)
Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego