Black Friday. Okazja? Sprawdź czy na pewno
Black Friday to dzień wyjątkowych wyprzedaży, na które wszyscy czekają z niecierpliwością. To okazja, aby kupić nowe produkty w niższych cenach w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Zanim zdecydujemy się na skorzystanie z oferty promocyjnej sprawdźmy, czy rzeczywiście jest ona dla nas najkorzystniejsza. Uważaj na gratisy oraz zestawy - bywają droższe niż produkty kupowane oddzielnie.
Pamiętajmy, że podczas wyprzedaży i promocji mamy takie same prawa jak zwykle.
Reklamacje
Jeżeli zakupiony produkt posiada wadę konsument ma prawo złożyć reklamację w okresie dwóch lat do daty zakupu. Pamiętajmy, że nie możemy reklamować towaru, który został przeceniony ze względu na jego wadę - takiej wady nie możemy reklamować.
Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym
Możliwość zwrotu towaru zależy od dobrej woli sprzedawcy. Warto przed zakupem zapytać o taką możliwość i warunki zwrotu.
Zwrot towaru zakupionego przez internet
Produkt kupiony przez internet możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Pamiętajmy, że nie wszystkie produkty możemy zwrócić np. bilety na koncert, rzeczy wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta (np. bransoletka z grawerem).
Cena przy kasie wyższa niż na metce!
Konsument ma prawo domagać się zakupu produkt w niższej cenie.
Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego