Powiat pszczyński - podstrona

Zaproszenie do złożenia oferty

Powiat Pszczyński zaprasza do przedstawienia oferty cenowej dla zamówienia publicznego o wartości mniejszej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, którego przedmiotem jest opracowanie studium wykonalności dla planowanego do realizacji projektu „Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”

Zaproszenie do złożenia oferty w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2015 poz. 2164 ze zm.)

1. Informacje o zamawiającym
Powiat Pszczyński, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna

2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności w ramach projektu pn. „Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”, dla którego zostanie opracowany wniosek o dofinansowanie w ramach Poddziałania 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT RPO WSL na lata 2014-2020.

2.1. Opis szczegółowy
2.1.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności zgodne z aktualnymi dokumentami unijnymi (okres programowania 2014-2020), krajowymi, wojewódzkimi oraz lokalnymi dokumentami planistycznymi (studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego).

Projekt dotyczy budowy zintegrowanego centrum przesiadkowego w Pszczynie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (parkingi P&R, B&R, trasy rowerowe) przy dworcu PKP w Pszczynie (ul. Sokoła), którego obszar od lat spełniał rolę zarówno punktu docelowego, jak
i przesiadkowego.

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu rzeczowego zawarte są w dokumentacji technicznej, która zostanie udostępniona do wglądu przez Zamawiającego.

W studium należy zawrzeć propozycje rozwiązań w zakresie ustalenia struktury zarządzania majątkiem wytworzonym w ramach projektu w kontekście zagadnień pomocy publicznej, w tym m.in. opracowanie propozycji rozwiązań organizacyjnych.

2.2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z wymogami zawartymi we wszystkich dokumentach programowych dla perspektywy 2014-2020 dla Poddziałania 4.5.1 (typ.1) Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT RPO WSL na lata 2014 - 2020, w szczególności opracowanie musi uwzględniać „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020”, „Wytyczne w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014-2020” oraz wymogi prawne dotyczące pomocy publicznej. W zakresie studium wykonalności, które będzie podstawą do prawidłowego wypełnienia wniosku, jego przedmiot musi być zgodny z wzorcowym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu w ramach RPO WSL na lata 2014-2020 oraz „Instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie w ramach EFRR”, które są dostępne na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach www.rpo.slaskie.pl otwiera się w nowym oknie. Opracowane dokumenty powinny uwzględnić kryteria merytoryczne dla działania 4.5.1 RPO WSL oraz być zgodne z wymogami dla konkursu 4.5.1 (od momentu jego ogłoszenia). W przypadku dokonania zmian w wytycznych Instytucji Zarządzającej, na dzień złożenia projektów, lub zgłoszenia przez Instytucję Zarządzającą uwag, na etapie oceny formalnej, i konieczności dokonania korekty, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powyższego bezpłatnie.

2.3 Zamówienie polegać będzie na opracowaniu studium wykonalności, które zawierać powinno ustaloną strukturę zarządzania majątkiem, w tym analizę specyficzną, ekonomiczno-finansową (w wersji papierowej i elektronicznej), arkusz kalkulacyjny w formacie xls lub równoważnym, zawierający tabele oraz wyliczenia do analizy finansowej i ekonomicznej z odblokowanymi formułami.

Wykonawca dostarczy wykonane opracowanie w 3 (trzech) egzemplarzach w wersji papierowej oraz 3 (trzech) egzemplarzach w wersji elektronicznej. Opracowanie zostanie wykonane w terminie pozwalającym na złożenie wniosku o dofinansowanie w/w projektu, tj. w terminie określonym w regulaminie konkursu opublikowanym na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (www.rpo.slaskie.pl) otwiera się w nowym oknie, podczas naboru dla poddziałania 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT RPO WSL, planowanego do ogłoszenia w roku 2016.

3. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

3.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi analogicznego przedsięwzięcia tj. studium wykonalności dla zadania inwestycyjno-infrastrukturalnego związanego z obsługą wielorodzajowego ruchu pasażerskiego realizowanego przez jednostkę sektora finansów publicznych lub podmiot, w którym jednostki sektora finansów publicznych posiadały większość udziałów lub akcji. W tym celu należy wypełnić „Załącznik nr 2” do zapytania ofertowego oraz przestawić kopię listów referencyjnych.

Niewskazanie odpowiedniego doświadczenia potwierdzonego listami referencyjnymi, będzie skutkować odrzuceniem oferty.

3.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy załączyć do oferty

4.1. Wypełniony i podpisany przez osoby/osobę/uprawnione/ą/ lub uprawomocnione/ą/ do reprezentowania Wykonawcy - formularz oferty, będący jednocześnie oświadczeniem, że

Wykonawca akceptuje warunki zawarte w zaproszeniu oraz projekcie umowy, a w razie wyboru zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

4.2. Wykonawca powinien wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające, że spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

4.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Niniejszy dokument, w przypadku kopii winien być potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

4.4 Wszelkie niezbędne oświadczenia, których wzory dołączone są do niniejszego zapytania ofertowego.

5. Terminy realizacji zamówienia ustala się na dzień 9 grudnia 2016 r. zgodnie z pkt. 2.3 niniejszego zapytania ofertowego przy czym data oddania studium wykonalności może ulec zmianie i uzależniona będzie od zapisów w Regulaminie konkursu dla działania 4.5.1 RPO WSL 2014-2020 (typ projektu 1).

6. Opis sposobu obliczenia ceny oraz wynagrodzenie wykonawcy
Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą wykonanie usługi w PLN cyfrowo i słownie i zawierać wszystkie koszty związane z opracowaniem studium wykonalności. Cena powinna być przedstawiona jako wartość brutto (z VAT) oraz wartość netto (bez VAT). W przypadku zastosowania obniżonej wartości podatku VAT należy podać podstawę prawną. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

7. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w terminie do 09.09.2016 r. w siedzibie zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna w Punkcie Obsługi Klienta lub w pokoju nr 8 z dopiskiem „Studium wykonalności dla projektu: Budowa zintegrowanego centrum przesiadkowego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą”. Oferty można również przekazywać w formie elektronicznej na adres: integracja@powiat.pszczyna.pl

Oferta winna być sporządzona na „Formularzu ofertowym". Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym Zaproszeniu. Formularz oferty cenowej oraz wszystkie załączniki podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postepowania pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i o czasie określonym w Zaproszeniu do składania ofert.

8. Sposób przygotowania oferty

Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty, oraz być kompletna, tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.

9. Kryteria oceny ofert
Do wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria, przypisując im odpowiednią wagę punktową:
a) cena: max. 80 pkt,
b) liczba zrealizowanych usług: max. 20 pkt. Punkty w tym kryterium przyznane zostaną za usługi, których przedmiotem było opracowanie studium wykonalności dla zadania inwestycyjno- infrastrukturalnego związanego z obsługą wielorodzajowego ruchu pasażerskiego realizowanego przez jednostkę sektora finansów publicznych lub podmiot, w którym jednostki sektora finansów publicznych posiadały większość udziałów lub akcji, przy czym zamawiający przydzieli punkty
w następujący sposób:

10 pkt- jeżeli liczba usług wynosi 1; 20 pkt- jeżeli liczba usług wynosi 2 lub więcej
w=A/B*80+ C= ……..pkt, gdzie
A - najniższa cena brutto oferty,
B - cena oferty badanej,
C - ilość punktów za liczbę zrealizowanych usług

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w zaproszeniu do złożenia oferty i która osiągnie największą łączną ilość punktów w kryteriach cena i doświadczenie.

Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
W przypadku gdy Wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę uchyla się od podpisania Umowy, Zamawiający ma prawo wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert.

10.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy
10.1. Wyniki procedury zapytania ofertowego zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego
10.2 Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, przekaże informację o wyniku postępowania Wykonawcom, którzy złożyli oferty
10.3. Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest:
10.3.1. wskazać osobę/osoby, która będzie podpisywać umowę;
10.3.2. przedłożyć dokument uprawniający osobę /osoby wskazaną do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów.

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub elektronicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

11. Uwagi końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany terminu składania ofert,
b) poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą Wykonawcy,
c) odrzucenia ofert niezgodnych z warunkami zamówienia,
d) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
e) wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
f) wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego

Załączniki:
Zaproszenie do składania ofert, format pliku: PDF, rozmiar: 2.66 MB
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy, format pliku: DOC, rozmiar: 41.5 KB
Załącznik nr 2 - wykaz usług, format pliku: DOC, rozmiar: 42.5 KB
Załącznik nr 3 - Istotne Postanowienia Umowy, format pliku: PDF, rozmiar: 2.02 MB

Inne wiadomości