Konsultacje społeczne
Starosta Pszczyński informuje, że zbierane są propozycje, sugestie i uwagi do poniżej załączonego projektu „Uchwały Rady Powiatu Pszczyńskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu”. Prosimy o nadsyłanie opinii i uwag w terminie od 15.10.2011 do 24.10.2011. Powyższe propozycje można dostarczyć albo przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Pszczynie, Wydział Komunikacji i Transportu, 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10 lub pocztą elektroniczną: powiat@powiat.pszczyna.pl .
Zarządzenie nr 25/2011
Starosty Pszczyńskiego
z dnia 12 października 2011r.
w sprawie: ogłoszenia o przeprowadzeniu konsultacji z organizacjami pozarządowym podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu.
Na podstawie §1 ust. 3 i 4 załącznika do uchwały Nr /12/10 Rady Powiatu Pszczyńskiego z dnia 22 grudnia 2010r. w sprawie przyjęcia zasad i trybu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowym podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
zarządzam co następuje:
§1
Ogłaszam przeprowadzenie konsultacji projektchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w 2012r., zwanego dalej projektem uchwały.
§2
Celem projektowanej uchwały jest ustalenie wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Starostę nowelizacją art.130a - ustawy Prawo o ruchu drogowym na 2012r.
Skutkiem projektowanej uchwały będzie wprowadzenie od dnia 1 stycznia 2012r. nowych opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz określenie wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu.
§3
Czas rozpoczęcia i zakończenia konsultacji: 15.10.2011r. - 24.10.2011r.
§4
Forma konsultacji: opinie i uwagi należy składać w formie pisemnej drogą pocztową, elektroniczną luezpośrednio w Kancelar Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Uczestnicy konsultacji zobligowania są do przekazywania wraz ze zgłaszaną opinią swojego imienia i nazwiska.
§5
Za prawidłowe przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Komunikacj Transportu.
§6
Wykonanie zarządzenia powierza się Naczelnikowi Wydziału Komunikacj Transportu.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Projekt uchwały w załączeniu.
Pliki do pobrania
Zarządzenie Starosty, format pliku: PDF, rozmiar: 774.3 KB
Projekt uchwały, format pliku: JPG, rozmiar: 2.55 MB
Uzasadnienie, format pliku: JPG, rozmiar: 1.83 MB