Black Friday. Czy na pewno okazja?
Black Friday to dzień wyjątkowych wyprzedaży, na które wszyscy czekają z niecierpliwością. W tym roku przypada 24 listopada. To okazja, aby kupić nowe produkty w niższych cenach w sklepach stacjonarnych i internetowych. Od początku roku przedsiębiorcy, którzy informują o obniżce ceny towaru lub usługi, mają obowiązek podawać najniższą cenę z 30 dni przed obniżką.

Pamiętajmy, że podczas wyprzedaży i promocji mamy takie same prawa jak zwykle.
- Reklamacje
- Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym
- Zwrot towaru zakupionego przez internet
- Zwrot towaru zakupionego przez internet
- Okazja! Czy na pewno?
- Cena przy kasie wyższa niż na metce!
Jeżeli zakupiony produkt ma wadę konsument ma prawo złożyć reklamację w okresie dwóch lat do daty zakupu. Pamiętajmy, że nie możemy reklamować towaru, który został przeceniony ze względu na jego wadę - takiej wady nie możemy reklamować.
Możliwość zwrotu towaru zależy od dobrej woli sprzedawcy. Warto przed zakupem zapytać o taką możliwość i warunki zwrotu.
Produkt kupiony przez internet możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Pamiętajmy, że nie wszystkie produkty możemy zwrócić np. bilety na koncert, rzeczy wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta ( np. zegarek z grawerem).
Produkt kupiony przez internet możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Pamiętajmy, że nie wszystkie produkty możemy zwrócić np. bilety na koncert, rzeczy wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta ( np. zegarek z grawerem).
Zanim zdecydujemy się na skorzystanie z oferty promocyjnej, sprawdźmy, czy rzeczywiście jest ona dla nas najkorzystniejsza. Uważaj na gratisy oraz zestawy - bywają droższe niż produkty kupowane oddzielnie.
Konsument ma prawo domagać się zakupu produkt w niższej cenie.
Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego