Wypełnij anonimową ankietę, dotyczącą jakości usług w starostwie
Powiat pszczyński przystąpił do projektu Planowania Rozwoju Instytucjonalnego (PRI) w ramach zadania Przegląd standardów zarządzania jakością w jednostkach samorządu terytorialnego, realizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
.jpg)
Jednym z założeń projektu jest przeprowadzenie anonimowej ankiety, badającej satysfakcję klientów z jakości świadczonych usług w Starostwie Powiatowym w Pszczynie.
Celem badania jest uzyskanie informacji na temat poziomu jakości świadczonych usług oraz usprawnienie procesów dla spełnienia oczekiwań klienta, a w konsekwencji osiągnięcie wyższych wskaźników oraz poprawa wizerunku Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Ankiety dostępne są w formie papierowej w Punkcie Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Pszczynie (ul. 3 Maja 10, parter). Ankietę w wersji elektronicznej można wypełnić, klikając w poniższy link: