Kryształ PR dla Powiatu Pszczyńskiego!
21 maja br. w Katowicach podczas XI Ogólnopolskiej Konferencji Jednostek Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej odbyła się gala wręczenia Kryształów PR.
Jest to konkurs, którego celem jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych i Organów Administracji Państwowej jako inspiratorów nowatorskich i kreatywnych działań i rozwiązań, które umożliwiają przemiany.
Konkurs obejmował następujące kategorie:
1. Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych
2. Najlepszy film promocyjny
3. Najlepsza promocja projektów unijnych
4. Najlepsza kreatywna kampania promocyjna
5. Najlepsza gazeta miejska/biuletyn
6. Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.
Do konkursu został zgłoszony film o powiecie pszczyńskim "To są marzenia, to są plany", który jest efektem projektu "START-ANIMACJA - kulturalna aktywizacja mieszkańców powiatu pszczyńskiego" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Działanie 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich w kategorii najlepsza promocja projektu unijnego.
Kapituła Konkursu w składzie: Przewodniczący prof. UE dr hab. Sławomir Smyczek, dr Anna Adamus-Matuszyńska, dr Krzysztof Koj, dr Marek Lipczyk, dr Wojciech K. Szalkiewicz, dr Marek Skała, dr Gabriel Tobor miała bardzo trudny wybór. Spośród ponad 100 nadesłanych zgłoszeń nasz klip znalazł się w grupie nominowanych do głównej nagrody i zyskał uznanie, zdobywając Grand Prix Kryształu PR-u. Gratulacje i nagrodę odebrał starosta pszczyński Paweł Sadza.
- Cieszymy się bardzo, że spośród nominowanych projektów w kategorii najlepsza promocja projektów unijnych, nasze zgłoszenie znalazło uznanie Kapituły i został zauważony wkład i kreatywność naszych mieszkańców. Dziękujemy jeszcze raz za zaangażowanie w projekt i serdecznie gratulujemy bo to przede wszystkim Wasze dzieło. - powiedział starosta pszczyński Paweł Sadza.
Oto lista nominowanych.
1. Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych:
• Miasto Poznań
• Urząd Miejski w Przemyślu
• Urząd Miejski w Gdańsku
• Urząd Miasta Legnica
• Urząd Miasta Legionowo
2. Najlepszy film promocyjny
• Ministerstwo Obrony Narodowej
• Gmina Deszczno
• Miasto Poznań
• Urząd Miejski w Nidzicy
• Urząd Miasta Rybnika
3. Najlepsza promocja projektów unijnych
• Starostwo Powiatowe w Pszczynie
• Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
• Urząd Miejski w Będzinie
• Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
4. Najlepsza kreatywna kampania promocyjna
• Urząd Miasta Krakowa
• Urząd Miasta w Trzebiatowie
• Urząd Miejski w Wiśle
• Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
• Urząd Miasta Rybnika
5. Najlepsza gazeta miejska/biuletyn
• Urząd Miasta Częstochowy
• Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
• Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
• Urząd Miasta Legnica
• Urząd Miasta Biała Podlaska
6. Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej
• Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku
• Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Jaworznie
• Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie
• Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej
Zwycięzcy Grand Prix
Lista tegorocznych zdobywców Grand Prix w poszczególnych kategoriach:
1. Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych:
• Urząd Miejski w Gdańsku
2. Najlepszy film promocyjny
• Ministerstwo Obrony Narodowej
3. Najlepsza promocja projektów unijnych
• Starostwo Powiatowe w Pszczynie
• Urząd Miejski w Będzinie
4. Najlepsza kreatywna kampania promocyjna
• Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
• Urząd Miasta Rybnika
5. Najlepsza gazeta miejska/biuletyn
• Urząd Miasta Częstochowy
• Urząd Miasta Biała Podlaska
6. Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej
• Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie