"Pozory mylą, dowód nie" 2011
"Pozory mylą, dowód nie" to ogólnopolska kampania edukacyjna, zainicjowana w 2009 r. przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie i Komendę Główną Policji.
Jej zadaniem jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd nie oznacza pełnoletniości upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych. Cel kampan to ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej.
Kampania „Pozory mylą, dowód nie” 2011 oparta jest na założeniu bezpośredniego zaangażowania w nią społeczności lokalnych na poziomie gminy, a w szczególności:
a. urzędów gminy,
b. lokalnych Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
c. lokalnych stowarzyszeń i ruchów na rzecz trzeźwości oraz odpowiedzialności obywatelskiej,
d. rodziców osób niepełnoletnich.
Zapraszamy do zaangażowania się w realizację kampan!!
Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.