Protokół z przebiegu przeprowadzonych konsultacji
Konsultacje dotyczyły ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2025
Zgodnie z uchwałą nr 92/27/24 Zarządu Powiatu Pszczyńskiego z dnia 29 października 2024 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za usunięcie pojazdu z drogi na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2025 w dniach od 4 do 12 listopada 2024 r. przeprowadzono konsultacje.
Informację o przeprowadzeniu konsultacji opublikowano w Biuletynie Informacji Publicznej otwiera się w nowym oknie na stronie internetowej Powiatu Pszczyńskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęły wnioski, opinie ani uwagi dotyczące treści projektu uchwały.
STAROSTA
Grzegorz Wanot
Wprowadzenie: Biuro Rzecznika Prasowego